neděle 10. dubna 2016

Dominující ženské intelektuální novoty



DMD - Duben měsíc drabble 2016 
Téma: Etymologie slova džin
Fandom: Harry Potter

-------------------------------------

Dneska jsem se v redakci trochu zdržela, ale konečně jsem doma. Na stole na mě čeká pošta, kterou sovy přinesly, když jsem tady nebyla.
Takže co to tady máme? Pozvánka na nějakou ministerskou událost, dopis od Lenky... Tak ten si hned otevřu a podívám se, co mi píše.
Aha, nic nového se neděje...
Takže jaké dopisy tu máme dále? DŽIN? Co to má být?
Otvírám dopis a zvědavě nakukuji, o co se vlastně jedná.
Aha, nějaká nová čarodějnická feministická organizace s nějakým prapodivným názvem.
Dominující ženské intelektuální novoty?
Vymýšlení názvů organizací by měli Hermioně zakázat. To i SPOŽÚS zněl lépe.  

Žádné komentáře:

Okomentovat