neděle 17. dubna 2016

Hůlka v Západozemí


DMD - Duben měsíc Drabble 2016
Téma: Hrdinovi trapní příbuzní
Fandom: Crossover, Harry Potter, Game of Thrones

------------------------------------

Konečně jsem se sem dostala. Po skončení bitvy o Bradavice jsem se vydala najít svoje rodiče. Ale mámě se podařilo dostat se hodně daleko od Austrálie.
Při cestě z Králova přístaviště k Dvojčatům jsem ocenila svoje rozhodnutí vzít si na sebe hábit. Působil lépe než obyčejné džíny.
Přesto na mě strážní divně koukali. Až matoucí kouzlo mě dostalo dovnitř.
Zamířila jsem k síni, ze kterého právě vyváděl dav muže a ženu, přičemž je postupně svlékali.
Vešla jsem do síně. Spatřila jsem svou matku v obležení ozbrojených vojáků křičící na nějakého muže: "Robbe!"
Budu potřebovat hůlku, abych z toho mámu dostala.  

Žádné komentáře:

Okomentovat