úterý 5. dubna 2016

Vlastní tvorba - rozcestník

Kletba

Povídka: Na pokračování (nedokončena)
Postavy: Lithia
Rating: pro všechny
Děj: Lithia je na první pohled jenom obyčejný učitelka na jedné americké škole, ale ve skutečnosti je mnohem víc. Pochází z velmi významné rodiny, na kterou byla uvržena kletba, jejíž důsledky se dotýkají celého světa.
Poznámka: Teoreticky je to spíš taková sága, která je rozdělená do sedmi dílů. Zatím mám ty díly promyšlené a doufám, že je vážně všechny napíšu.

********************

Kdo chce zničit dvojčata?

Povídka: Jednorázovka
Postavy: Nika, Ashley, Kath, Yumi
Rating: pro všechny
Děj: Čtyři kamarádky, které nějakým způsobem získají nové schopnostmi a rovnou i úkol, ve kterém mají zachránit newyorská dvojčata.
Moje poznámka: Toto je moje historicky úplně první povídka, kterou jsem kdy napsala. Psala jsem ji když mi bylo asi tak 12 let (nebo možná 11?). Tenkrát jsem ji napsala pro svoje tři kamarádky a dala jsem jim ji k Vánocům.

********************

Puberta vítá mimozemšťany

Povídka: Jednorázovka
Postavy: rodina Merriových
Rating: pro všechny
Děj: Dívka, která pochází z velmi zvláštní rodiny, což ještě neví. Ale brzy se to dozví.
Moje poznámka: Historicky druhá povídka, kterou jsem kdy napsala. Byla napsána. když mi bylo 12-13 let. Vyhrála mi první místo v naší městské soutěži (podle mě tenkrát nebyla moc velká účast).

********************

Nový život


Povídka: Jednorázovka (ačkoliv původně měla mít pokračování)
Postavy: Simon a hlavní hrdinka s příjmením Mangová (nějak nemůžu najít, jak jsem ji tehdy pojmenovala)
Rating: pro všechny
Děj: Dívka, která pochází z velmi zvláštní rodiny, což ještě neví. Ale brzy se to dozví.
Moje poznámka: Původně měla být na pokračování, ale to pokračování jsem nikdy nedopsala, ačkoliv když bych hodně hledala, možná naleznu někde to pokračování rozepsané. Psáno v mých 14 letech.

Žádné komentáře:

Okomentovat