středa 27. ledna 2016

Herecké obsazení Kate

Nyní budu mluvit ke všem, kteří se dostali ve čtení Kate někam dál.

Právě pokračuji v psaní nové kapitoly Kate (také někomu to spojení zní trochu neobvykle?), ke které jsem se po dlouhé době dostala aneb v nejbližší době mě nečeká žádná zkouška. Než ale budu pokračovat v psaní, tak vytáhnu otázky, na které poslední dobou hledám odpověď:

Ke komu byste moje vymyšlené postavy přirovnaly?
Jak si je představujete?
Abych tyto otázky trochu osvětlila, tak již pár let si říkám, že bych vytvořila nějaké video ke Kate. Jenže ke každému videu jsou potřeba nějaké materiály z jiných filmů či seriálů. Tudíž každá postava by měla být svého hereckého představitele. Jenže já jsem ještě pořádně nenašla nikoho, se kterým bych byla vážně spokojená a který by mi k dané postavě seděl. Následuje malý přehled vymyšlených postav:

Katherine Becker
Věk: aktuálně 14 let
Vzhled: dlouhé vlnité zrzavé vlasy, zelené oči, víceméně štíhlá, normální postava
Favoriti: zvažuji Sophie Turner, následně pro starší verzi Kate poté Karen Gillian


Annie (příjmení neznámé zatím)
Věk: aktuálně 15 let
Vzhled: dlouhé blond vlasy
Favoriti: nemám ponětí
I když nyní mě napadla Dianna Agron, ale pravděpodobně spíš až pro starší Annie.


Rebeka Malfoy
Věk: aktuálně 13 let
Vzhled: blond dlouhé vlasy, modré oči, menší postavy, v podstatě taková roztomilá a nesmělá dívenka
Favoriti: zvažovala jsem Dakotu Fanning a Elle Fanning

Alice Diggory
Věk: aktuálně 14 let
Vzhled: hnědé dlouhé vlasy
Favoriti: napadla mě Maise Williams


James Hutson
Věk: aktuálně 17 let
Vzhled: černé dlouhé vlasy, charismatický, obklopen jakousi rouškou tajemna
Favoriti: zvažovala jsem Bena Burnese

Elizabeth Reed
Věk: aktuálně 16 let
Vzhled: dlouhé blond vlasy, pohledná a sebejistá mladá dívka
Favoriti: nějak mi k ní začala sedět tvář Taylor Swift


Samantha Reed
Věk: aktuálně 34 let
Vzhled: blond vlasy zastrižené v úrovni brady
Favoriti: nemám ponětí

Takže co říkáte na tyto tváře postav? Nebo nemá někdo z vás nějaké nápady, kdo by mohl na dané postavy sedět? 

Žádné komentáře:

Okomentovat